onsdag den 23. maj 2012

Dimser


Nogle mennesker gemmer alt, mens andre rydder op og rydder ud jævnligt. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg tilhører den første gruppe. Jeg er faktisk 3. generation af "man-ved-aldrig-om-man-får-brug-for-det" i min familie.

En god måde at gemme alle de små dimser, som altid ligger og flyder, fordi man ikke nænner at skille sig af med dem, er at få sig en sættekasse. Jeg havde en som barn, og nu har jeg en igen.

 



Jeg købte den sidste sommer på et loppemarked for 25,- kroner. Først tog jeg bagbeklædningen af. Den fik en omgang med det skønne tapet, som jeg fandt i en lille biks i Nordjylland sidste år.


Jeg havde oprindeligt en ambition om at male rammen i hånden, men da tålmodigheden slap op fik den en gang spraymaling.


Så samlede jeg den igen ved at sømme bagbeklædningen på rammen med en klipsepistol.


Og så er det bare om at fylde dimser i. Bemærk den skønne æske med ObamaMints - Yes we Can-dy. Og det håber vi så, at han kan igen!


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med kommentarer. Altid dejligt at vide, at der er nogen på den anden side af skærmen.