søndag den 25. november 2012

Hjemmearbejde

 
Ugens sjove lektier - det er sandelig noget andet en tekstanalyser og grammatikøvelser og fonetik, som typisk var lektierne sidst jeg gik i skole.
 

Moodboard som idéoplæg til de næste par ugers store semesteropgave. Med udgangspunkt i en kjolegrundform, som jeg selv har konstrueret ud fra mine egne mål, skal jeg sy en kjole, som samtidig henter inspiration i en opgave om den tatoverede krop, som jeg skrev tidligere på semesteret.


Hvert undervisningsmodul i faget Beklædning medfører et antal syprøver, som afprøvning af forskellige teknikker. Her er det 2 ud af 7 prøver: en synlig lynlås med belægning og knapper og knaphuller både vandret og lodret.


Tilskæringsøvelse i dukkestørrelse. Træning i at forstå en modeltegning og kunne åbne, lukke og flytte indsnit på en grundform i kvart størrelse, så det rigtig snit fremkommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med kommentarer. Altid dejligt at vide, at der er nogen på den anden side af skærmen.