lørdag den 16. februar 2013

Æblet og stammen


Jeg har 2 dejlige drenge, som jeg elsker for al deres vildskab, energi og drengethed. Men de stillesiddende, krea-aktiviteter, som jeg dyrker, har ikke rigtig deres interesse.

Jeg ved godt, at ikke alle piger elsker perleplader, men af og til kunne det være skønt at have nogen at dele kreativiteten med - som min søde veninde Frida, som jeg forærede en krea-kuffert til for nylig.


Men måske er der noget om, at æblet alligevel ikke falder så langt fra stammen. For min ældste søn kom hjem forleden med dette skønne forklæde, som han havde lavet i håndarbejde.

Jeg må sige, at mit moderhjerte svulmede af stolthed over hans kreativitet. Både design og farver er ret skønne, hvis I spørger mig. Men jeg er selvfølgelig heller ikke helt objektiv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med kommentarer. Altid dejligt at vide, at der er nogen på den anden side af skærmen.