lørdag den 9. februar 2013

I gang igen

 


Jeg har ligget syg med influenza - så det har bloggen også! Men nu er jeg på benene igen og er klar til at vise jer nogle af de ting, jeg har puslet med i januar.
 
Refleksbånd
Fra Børnenes Trafikklubs nyhedsbrev

Forleden havde jeg min debut som DIY-dame hos Børnenes Trafikklub, hvor jeg det næste års tid skal komme med gode idéer til klubbens nyhedsbrev.
 
Refleksbånd
Fra Børnenes Trafikklubs nyhedsbrev

Vi lægger ud i den mørke tid med refleksbånd og nøglesnore, som hjælper med synlighed i mørket. Du kan læse mere her og få mønster og trin-for-trin instruktion i, hvordan du laver begge dele.



Jeg har også lavet en voksen-model - dog uden refleks

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med kommentarer. Altid dejligt at vide, at der er nogen på den anden side af skærmen.