tirsdag den 10. april 2012

Piger og drenge


Jeg har 2 dejlige, livlige, søde og omsorgsfulde drenge. Jeg elsker dem (selvfølgelig) over alt på jorden, ville ikke bytte for noget i verden, men det skal ikke være nogen hemmelighed,at før jeg fik børn, drømte jeg om også at få en lyserød perleplade-pige, som jeg kunne udleve nogle af mine tyl-drømme igennem.

Sådan skulle det ikke være, men heldigvis er der mange omkring mig, som har piger, og det hjælper lidt på mit behov for flæseærmer og patchwork nederdele. Senest er Juliane Marie kommet ind i vores liv. Og til hende har jeg syet en mini-kjole, som er så kort, at man godt kan ligge stille i en lift med den på.


Den er syet i baby-fløjl med en lille lomme foran.


En knap bagpå, så den er til at få over hovedet.


Og et lille vingeærme fordi man godt kan være pyntesyg, selvom man kun er 2 måneder gammel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med kommentarer. Altid dejligt at vide, at der er nogen på den anden side af skærmen.