søndag den 22. april 2012

Tegnegrej


Det er snart mange år siden, at jeg har ejet et penalhus, så jeg har syet en holder til mine blyanter, penne, saks og viskelæder, så der er lidt styr på det.

Jeg blev inspireret af min bestikholder og har syet en pose med mange små rum ud af et viskestykke. Det er faktisk makkeren til det viskestykke, som jeg syede et net med balloner ud af en gang i efteråret.


Når alle blyanterne er fyldt i, lukkes flappen ned over dem, stykket rulles sammen og bindes med bindebåndet, så tingene ikke triller ud.





2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, Katrine! Og så kan den bindes om livet, hvis man er ude og tegner i det fri. Eller man kan binde den om forklædet og så kan man have køkkenudstyr i den! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tom! Ja, god idé med at sætte den i bæltet. Jeg tror jeg ville lave et par stropper bag på, hvis jeg skulle have den med i bæltet. Arbejder gerne på en prototype ;-)

      Slet

Kom gerne med kommentarer. Altid dejligt at vide, at der er nogen på den anden side af skærmen.